השתלת שיער בשיטה FUE+ DHI החל מ:

11,500 ש"ח

השתלת שיער בשיטה
FUE+ DHI

החל מ: 11,500 ש"ח

המבצע עד לתאריך 31.03.24

השתלת שיער

רוב הגברים סובלים מהתופעה העגומה והמטרידה אשר גורמת לשינויים מרחיקי לכת במראה החיצוני.
תופעת הנשירה המובילה בהמשך, להתקרחות פוגעת בשלב זה או אחר ברובנו.

אם בשל סיבות גנטיות, או בשל מצבים נפשיים, או גיל מתקדם, לשמחתנו, השיטה החדשה עשתה מהפכה בתחום השתלת שיער, ללא כאבים, השתלה של שיערה, שיערה, כמה שעות של טיפול משנות חיים.

חשוב לציין!
פגישת הייעוץ והשתלת השיער, מתבצעת ע"י ד"ר שלום שאלתיאל, הנחשב לאחד ממובילי ומייסדי השתלות השיער בארץ ובעולם.
לפרטים התקשרו עכשיו, טלפון: 072-3311533

השאירו פרטים לייעוץ
עם ד"ר שלום שאלתיאל

חדש!!!

כאן | דיגיטל 

"הלחץ בישראל ממהר את הנשירה": ד"ר שאלתיאל משתיל שיער כבר עשור, אך עדיין כל השתלה היא אתגר חדש עבורו. כל פרקי דוקותיים נמצאים ממש כאן

בימוי: איתי אשר צילום: יאיר צימרמן, תומר לוין הפקה: סופי לבק עריכת וידאו: תמר גלמן מיקס סאונד: אווה ספיטקובסקי מוזיקה: אפידמיק סאונד

השתלת שיער FUE + DHI

בשנים האחרונות השיטה החדשה שודרגה ל FUE פלוס DHI שיטה זה משנה את מראה התוצאה הסופית, למראה שיער הרבה יותר מלא.

בעידן של ימינו אין צורך להשלים עם רוע הגזירה! כל בעיה אסתטית ניתנת לטיפול במהירות וביעילות, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בנשירת שיער (התקרחות) או במפרצים שעל ראשך.

היום שזה קל מתמיד, אין טעם לסבול נפשית או ל"התהדר" בקרחת לחינם, השתלת שיער בשיטה החדשה משילה שנים מהמראה החיצוני, ומחזירה את המראה הצעיר.

ד"ר שלום שאלתיאל, מראשוני הרופאים הפועלים בישראל בתחום השתלות שיער בשיטה החדשה והמתקדמת בעולם, הנותנת את הפתרון הטוב ביותר בתחום, חשוב להדגיש, נכון להיום שיטת FUE + DHI היא השיטה הטובה ביותר בעולם בתחום הרפואה הכירורגית להשתלת שיער, אשר מעניקה פתרון אסתטי ורצוי, למראה שיער אחיד ומלא לכל מטופל! 

השתלת שיער ביום אחד, ללא כאבים, היום זה כל כך פשוט ולא יקר…

השתלת שיער FUE

השתלת שיער בשיטה החדשנית Follicular Unit Extraction או בראשי התיבות FUE מבוצעת על ידי ד"ר שלום שאלתיאל ממייסדי השתלת שיער בארץ ובעולם, אחד הרופאים הבכירים ביותר בתחום השתלות שיער ורפואה אסתטית בישראל, עם ניסיון רב של שנים רבות, בתחום. באמצעות השיטה  החדשנית, ניתן להגיע למצב בו קיים שיער במראה טבעי ומתחדש באזורים הקרחים בראשך.

השתלת זקיקי שיער בריאים, נעשית באמצעות הוצאתם מצדו האחורי של הראש, במהלך רפואי קל ופשוט, הנערך בהרדמה מקומית.

שיער זה ברוב המקרים אינו סובל מתופעת התקרחות.

לאחר הוצאת השיער מחלקו האחורי של הראש, משתילים שיערה, שיערה, במקומות בהם יש צורך להצמיח מחדש את זקיקי השערות. בדרך זו מתקבלת תוצאה מעולה של מראה שיער טבעי ואחיד בכל ראש, המטופל וזקיקי השערות שהושתלו, ממשיכות לצמוח בגדילה טבעית ותקינה לחלוטין. 

כל זאת ללא כאבים, בהשוואה לשיטות העבר, בהן הושתלו קבוצה שלמה של זקיקי שיער וגרמו למטופל לא רק סבל נוראי אלא גם הותירו לו צלקת בולטת אשר העיבו על הבעיה האסתטית. תמונות השתלת שיער לפני ואחרי

ד"ר שלום שאלתיאל
סרטון המציג השתלת שיער בשיטה החדשה

בואו להתרשם ולהיווכח בעצמכם מהשיטה החדשה והמתקדמת בעולם ופורצת הדרך אשר בוצעה ומבוצעת באמינות ובמקצועיות רבה על ידי ד"ר שלום שאלתיאל, לאורך השנים האחרונות, מטופלים רבים מעידים, תוצאות מדהימות, טיפול של כמה שעות משנה לכם את המראה וכמובן את איכות החיים.

רוב המטופלים אחרי שעברו את ההשתלה בשיטה החדשה, שואלים את עצמם איך לא עשיתי את זה קודם

השתלת שיער זו רפואה אסתטית
מוצלחת ולא פולשנית

בהשוואה לטיפולים אסתטיים כושלים אשר בוצעו בעבר וזכו לתוצאות לא טבעיות ואשר כללו כאבים ותופעות לוואי עגומות בצידם, מדובר על פריצת דרך בתחום הרפואה האסתטית הלא פולשנית.

השתלה זו הנערכת בשיטה החדשה FUE + DHI מבוצעת מדי יום בהצלחה רבה, בעשרות מטופלים אשר זוכים למראה שיער בריא ואחיד, אשר צומח מחדש באזורים שסבלו זה זמן רב מהתקרחות או נשירה משמעותית.

השיטה החדשה מעניקה למטופל, בנוסף לתוצאה הרצויה התואמת למדי את ציפיותיו, גם מהלך טיפולי לא פולשני, אשר לא פוגע בזקיקי השער המוצאים על ידי הרופא ובהמשך אשר מושתלים על ידו, לא מלווה בכאבים, צלקות או תופעות לוואי!

פתרון בטוח ומושלם לנשירה והתקרחות תוך זמן קצר! זה הזמן לשים קץ לבעיית הנשירה וההתקרחות אחת ולתמיד! שיער בריא צומח, חזק ומתחדש לאורך כל הראש אינו רק משאלת לב אלא פתרון מעשי ובר מימוש כבר עכשיו!

אין צורך לחשוש מכאבים, או צלקות, השתלת שיער בשיטה החדשה FUE + DHI אינה מצריכה טיפול תרופתי, או כרוכה בתופעות לוואי, כמו אבדן חשק מיני, דיכאון, הגברת תחושת הרעב ועוד המשויכות לתרופות המתיימרות לטפל בבעיה זו!

באמצעות השתלת שיער בשיטה החדשה, תוכל ליהנות שוב, והפעם לתמיד, משיער שופע ואחיד וממראה צעיר, רענן ואטרקטיבי!

טיפול השתלת שיער אורך מספר שעות ומחזיר את השיער לצמיחה טבעית כמו לפני נשירתו, וכמובן את הביטחון העצמי.

אל תחמיצו פגישת ייעוץ עם ד"ר שלום שאלתיאל.

מידע נוסף שחשוב לדעת

השתלת הזקיקים באמצעות מחט ייחודית

שתי השיטות המופיעות לעיל, מבוצעות על ידי ד"ר שלום שאלתיאל, באמצעות מחט ייחודית העונה לשם Implanter.

מחט זו פועלת בשיטת NO TOUCH, והיא מאפשרת לרופא המטפל, לבצע את השתלת זקיקי השיער, מבלי לגעת בצדו של השורש, וזאת בניגוד לשיטות השתלה אחרות, העושות שימוש בפינצטה, הגורמת בחלק מהמקרים להחלשת שורש השערה המושתלת.

באמצעות המחט הייחודית בשיטת NO TOUCH, טופל כוכב הכדורגל, ויין רוני, כאשר התוצאה "מסעירה" ומוצלחת במיוחד.

יתרונות השימוש במחט הייחודית, הנם רבים ומגוונים, הם כוללים בין היתר: תוצאות השתלה טבעיות יותר (השימוש במחט הייחודית מייצר זווית המאפשרת כיוון צמיחה טבעי של השיער).

פגיעה מזערית ברקמות, מבלי להזיק לנימים, לעצבים ולקולגן מסביב לשיער המושתל, שמאד חשובים לצמיחתו הטבעית של השיער.

אפשרויות פקוח טובות יותר על עומק השתל, וכתוצאה מכך, זמני החלמה קצרים יותר.

צפיפות גבוהה יותר של שיער המושתל, יתרונות אלו ונוספים מאפשרים גם לכם ליהנות תוך 8 חודשים בלבד מצמיחה מחודשת של 90% מהשיער המושתל, שילווה אתכם לאורך כל החיים!

אני ד"ר שלום שאלתיאל, נעזר בכל הציוד המתקדם והמקצועי ביותר לצורכי ביצוע השתלת השיער.

כמו כן, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות מניסיון מקצועי רב שנים בתחום השתלות שיער, מעל הכול, ליהנות מיישום השיטות המתקדמות ביותר בעולם.

השתלות שיער הפכו בשנים האחרונות למבוקשות מאוד, במיוחד בשיטה החדשה, המיושמת בקלות רבה וללא כאבים, בשנים אחרונות מבוצעות השתלות שיער בשיטה החדשה, מדי יום בהצלחה רבה.

תעודה מהכנס הבין לאומי להשתלת שיער
תעודה 2 מהכנס הבין לאומי להשתלת שיער
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן