שיער דליל לנשים

הפתרון לצמיחה מחודשת של שיער

טיפול חדשני המעורר צמיחה מחודשת של שיער בשיטת ריפוי עצמי

פתרון חדשני לנשים בעלות שיער דליל לנשים

באישור משרד הבריאות FDA ( ארה"ב) ואישור CE (אירופה)

SELPHYL® System טיפול חדשני לצמיחה מחודשת של שיער. התופס תאוצה בארה"ב ובאירופה המבוסס על שיטת ריפוי עצמי וגורמי צמיחה המופרדים מהמטופל ומוזרקים לאזור זקיקי השיער במטרה לעורר צמיחה מחודשת של שיער בריא.

SELPHYL® System שיטת טיפול רפואית חדשנית בהתקרחות ובשיער דליל, המעודדת צמיחה מחודשת של שיער. גורמי צמיחה  המופקים מהמטופל עצמו, מוזרקים מקומית באזור שהשיער זקוק לשיקום וחיזוק.

SELPHYL® System שיטת טיפול רפואית חדשנית בהתקרחות ובשיער דליל. שיטה זו הוכחה כיעילה ומצליחה בארה"ב ובאירופה.

למי מתאים הטיפול?

פרוטוקול הטיפולי של מתאים לנשים וגברים הסובלים מנשירת שיער, שיער דליל, שיער דק וחלש, והתקרחות על רקע גנטי בשלב התחלתי עד בינוני.

הטיפול החדשני מתאים לגברים ונשים הסובלים מ: התקרחות על רגע גנטי , נשירת שיער מואצת, או שיער דליל בשלב התחלתי עד בינוני.

מה מידת יעילות הטיפול SELPHYL® System?

הדיווחים שמתקבלים מגדולי המומחים בעולם, מצביעים על שיפור מוחשי בצמיחה מחודשת ובשיפור צפיפות השיער . הטיפול יעיל מאוד לשיער נשים וגברים כאחד.

בדרך כלל, לנשים קיים פוטנציאל שיקומי מהיר יותר מאשר לגברים. למרות שהטיפול מוגדר עדיין כניסיוני, התוצאות המתקבלות אצל הרואים מאוד מעודדות. השיער הדק הופך לחזק ועבה יותר.

כיצד נעשה הטיפול?

הטיפול עורך כ 40 דקות ונעשה במרפאתנו. בשלב ראשון נעשית לקיחת דם ( בדיוק כמו בדיקת דם בקופת חולים) המועברת ישירות אל תוך מבחנות סטריליות של SELPHYL® System. מכניסים את המבחנות למכשיר צנטריפוגה למשך מספר דקות על מנת שיתבצע תהליך ההפרדה בין כדוריות הדם לבין הטסיות המועשרות בגורמי גדילה. הנוזל המתקבל מכיל וגורמי גדילה בריכוז גבוה ונקרא בשם שיטת ריפוי עצמי.

האם הטיפול בטוח?

הטיפול טבעי והשיטה בטוחה , מאחר ונעשה שימוש בדם של המטופל עצמו ולכן ללא תופעות לוואי.

מי מתאים לטיפול?

כל אדם הבוחן אפשרות טיפולית זוכה לבדיקת שיער טריקולוגית מקדימה ומקצועית. במסגרת הבדיקה נבחן את מצב השיער, פוטנציאל השיקום וזאת באופן אישי ועל פי כל מקרה. בנוסף על המטופל להגיע עם בדיקת דם עדכנית.

מה מחיר יעוץ ראשוני עם המומחה?

הייעוץ הראשוני הוא חינם, דורש ממך להגיע למרפאה בתאום מראש ונמשך כ 20 דקות יחד עם המומחה. מתקבל מידע על פוטנציאל השיקומי של כל מטופל על פי מצבו ביום הבדיקה.

ביום הביקור:

1. מומלץ להגיע עם העתק בדיקת דם אחרונה.

2. לחפוף שיער יום לפני או בבוקר יום הפגישה.

3. רשימת תרופות או טיפולים רפואיים שלך.

Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן