טיפול בנשירת שיער

אין ספק בכך כי לשיער שלראשנו ישנה משמעות חיובית רבה.

לכן זאת הסיבה לכך שהיעדר שיער המתבטא בנשירת שיער משמעותית ותופעה של התקרחות משפיעה באופן נחרץ הן על הביטחון העצמי של הסובל ממנה והן על המראה החיצוני שלו באופן ניכר.

שיער מלא הוא סמל לשיער בריא ולגיל צעיר לכן נשירת שיער פוגעת בשני פרמטרים חשובים אלה וגורמת לרגשות של מבוכה ותסכול מהמצב החדש שנכפה על כל מי סובל מכך.

אין זה סוד שגברים רבים סובלים יותר מנשים מתופעה עגומה זאת.

הסיבה לכך היא בעיקר גנטית בעוד שאצל נשים רבות מדובר על גורמים הורמונאליים המזרזים את נשירת השיער באופן משמעותי.

הקטליזאטור בכל המקרים הללו הוא פעילותו של הורמון המין הגברי כאשר בשילוב הגורם הגנטי מוביל למצב בו השיער מתחיל להתנוון עד שהוא נושר.

נשירת שיער מתחילה לאיטה אך מתפשטת מהר

תופעת הנשירה מתגברת עם השנים ולכן מטופל שמתחיל לסבול מנשירה ילך ויקריח עם השנים וזאת במידה ולא יטפל בתופעה המטרידה.

לצורך החזרת עטרה ליושנה קיימים טיפולים תרופתיים שמתיימרים להילחם בבעיה אחת ולתמיד אך יעילותן במניעת נשירה כרוכה בתופעות לוואי רבות ומסוכנות כמו השפעה על המערכת החיסונית והמרצת מחזור הדם.

השתלת שיער של ד"ר שלום שאלתיאל, הפתרון האידיאלי

עם השנים, הלך ותפס פתרון השתלת שיער תאוצה רבה בשל התוצאות האמינות והטובות המתקבלות בסיומו של תהליך זה.

בהשתלת שיער בשיטה החדשה הנערכת על ידי ד"ר שלום שאלתיאל מדובר על טיפול אסתטי רפואי שאינו פולשני אשר אינו כרוך בצלקות, כאבים או חוסר נוחות מצדו של המטופל.

השתלת שיער זאת הנקראת גם שיטת  FUE נלחמת בעוז בנשירה על ידי לקיחת זקיקי שיער מעורף המטופל שהינו אזור מלא יותר והשתלתם של אלו באזורים דלילים יותר שהם בעיקר אזור המפרצים וקדמת הראש. השתלת שיער פרטים נרחבים

ההליך מבוצע בהרדמה מקומית בלבד ונחשב לטוב ביותר מאחר והוא נותן מענה נרחב לתופעת נשירת שיער ובסופו מתקבלות תוצאות טבעיות ואמינות שאינן מסגירות את העובדה שהמטופל עבר השתלת שיער.  

תמונות לפני ואחרי השתלת שיער

Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן