מה חשוב לדעת על השתלת שיער FUE ?

השיטה החדשה והמומלצת ביותר בשנים האחרונות

FUE זו שיטה חדשה שבפרוש עשתה מהפכה, תחושות כמו חוסר אונים, בושה, תסכול ומבוכה הנן תופעות נפוצות הפוקדות את כל מי שסובל מתופעת נשירת שיער.

אם אתם שייכים לקבוצת האוכלוסייה הסובלת משיער דליל והתקרחות, סביר להניח שגם אתם תעדיפו לשנות כמה שיותר מהר את המצב הנתון, ולהיפטר מתחושות עגומות אלה וכמובן להחזיר לעצמכם את הבלורית שאבדה, שכה סימלה את מעיין הנעורים ואת המראה הצעיר והאטרקטיבי.

התקרחות ונשירה הם הגורם המשמעותי בשינוי המראה החיצוני והפחתת הדימוי העצמי של מרבית האנשים הסובלים מכך.


בעידן של ימינו, בו קיימת חשיבות עליונה ומודעות לאורח חיים בריא ולטיפוח המראה החיצוני.


אין ספק כי מראה של שיער בריא, הוא מראה המורכב משיער מלא ואחיד לאורך כל הראש ולא בשיער שהולך והופך לדליל מיום ליום.

הן גברים והן נשים הסובלים מתופעה זו מקווים בסתר לבם לפתרון שישים קץ לתופעה ויגרום להם ליהנות מחדש ממראה צעיר ואטרקטיבי הרבה יותר.

השאירו פרטים לייעוץ
עם ד"ר שלום שאלתיאל

פתרונות להתקרחות ולשיער דליל

הפתרון המקובל אצל גברים הוא פשוט להיפטר מיתר שערות ראשם ופשוט להתקרח לגמרי כלומר לגלח את שערות ראשם וליהנות מקרחת בוהקת.

ישנם כאלה שיעדיפו טיפול תרופתי שיעילותו מוטלת בספק או פשוט אלה שיבחרו לחבוש פאה או נשים שתעדפנה תוספות שיער.

יחד עם זאת, נשאלת השאלה מדוע להסתפק בפתרונות זמניים, אם אפשר ליהנות מפתרון קבוע לאורך זמן המניב תוצאות טבעיות למדי.

היום, בעידן של ניתוחים פלסטיים אין מנוס מלפתור כל בעיה אסתטית בדרך כירורגית מקובלת, נוחה, פשוטה ובטוחה, על ידי רופא בכיר ומיומן בתחומו ששמו הולך לפניו.

לחצו > למידע נרחב על על השתלת שיער במחיר שפוי

השתלת שיער FUE?
רק אצל ד"ר שלום שאלתיאל!

השתלת שיער בשיטה זאת מתאפיינת בתוצאות טבעיות למדי, לא מצריכה התערבות פולשנית, לא כרוכה בתופעות לוואי מעיקות וכמובן ללא צלקות.

באמצעותה ניתן להגיע לתוצאה נקייה ואסתטית ולמראה שיער בריא ואחיד.

השיטה המומלצת ביותר FUE מתבצעת על ידי ד"ר שלום שאלתיאל העושה שימוש במחט קטנה ועדינה אשר באמצעותה מסירים זקיקי שיער מאזור מלא יותר ולאחר מכן בהליך של הרדמה מקומית מועברים לאזור דליל יותר בשיער.

זקיקים אלה המושתלים ממשיכים לצמוח באופן טבעי בתבנית גדילה תקנית והמטופל משיב לעצמו את המראה המיוחל תוך מהלך תקין ובטוח והכי חשוב, ללא צלקות או כאבים!

פתרון לנשירת שיער

כל מי שסובל מנשירת שיער מסרב בכל תוקף להשלים עם המצב, גם אם הוא מוצא פתרון זמני, המסתיר את אזורי ההתקרחות הרי שתמיד בלבו תהיה המשאלה להחזיר את הבלורית האבודה ואת העטרה ליושנה.

מראה צעיר ואטרקטיבי הוא משאלת לבם של כל אחד ואחת מאתנו ואין ספק כי למראה שיער מלא ובעל נפח יש השפעה מכרעת על כך.

זאת הסיבה לכך שמי שסובל מנשירת שיער מחפש פתרון לנשירת שיער בכל מאודו, פתרון שישים קץ לבעיית הנשירה הגורמת לו לסבול קשות ממראה חיצוני שאינו אטרקטיבי או צעיר ורענן.
למידע נרחב על השתלת שיער לחצו

נשירת שיער פוגעת כמעט בכולם. במוקדם או במאוחר הן גברים והן נשים יסבלו מן התופעה המטרידה שתגרום להם לאבד שיערות בקצב מהיר יותר.

נשירה קיימת באופן טבעי אך נשירה מואצת באזורי שיער רבים מתרחשת בשל שילוב של גורמים גנטיים והורמונאליים הגורמת להתגברות התופעה ביתר שאת.

גברים סובלים מכך החל מהעשור השלישי לחייהם, בעוד נשים רבות מתחילות לחוות נשירה בעקבות שינויים הורמונאליים כמו הריון, לידה או גיל המעבר.

גם סיבות רפואיות מאיצות נשירה ועל כן יש לבדוק לעומקם של דברים האם קיימת נשירה על רקע בעיה רפואית.

מחירים להשתלת שיער  | תמונות לפני ואחרי השתלת שיער

אבל האם צריך להשלים עם רוע הגזירה ולקבל את המצב כמות שהוא? התשובה היא בוודאי שלא שכן לרפואה הכירורגית בימינו קיים פתרון לנשירת שיער שנחשב לפתרון פורץ דרך בתחום טיפולי נשירת שיער. הרפואה המודרנית מציעה השתלת שיער מוצלחת. כולנו יודעים שהרפואה המודרנית מעמידה פתרונות כמעט לכל בעיה, בראשם בעיות אסתטיות המעיבות על המראה החיצוני.

השתלת שיער FUE אכן שמה קץ לתופעת הקרחת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהשתלת שיער בשיטה החדשה, שעשתה מהפכה התחום, השיטה נחשבת לפורצת דרך בתחום ונחשבת להצלחה בכל קנה מידה.

השתלת שיער בשיטת FUE של ד"ר שלום שאלתיאל הנה השתלת שיער בטוחה ואמינה, ללא כאבים או השארת צלקות וכמובן שמובילה לתוצאות טבעיות של מראה שיער אחיד ומלא לאורך כל הראש של המטופל. השתלת שיער על ידי ד"ר שלום שאלתיאל היא פתרון מושלם, מהיר והבטוח, לכל אותם אנשים הסובלים מנשירת שיער. חשוב לציין, השתלת שיער זו אינה פולשנית ומניבה תוצאות טבעיות הרבה יותר מהשתלות שיער אחרות, (אשר התבצעו בשנים קודמות), כמובן מעניקה מראה חיצוני טוב ואטרקטיבי מזה שהיה.

השתלת שיער

Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן